Το PrimeWorks ERP συγκεντρώνει την εμπειρία και τις γνώσεις εκατοντάδων πελατών έτσι ώστε όλες οι διαδικασίες να γίνονται εύκολα και γρήγορα παρέχοντας απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια, αξιοποιώντας στο μέγιστο όλες τις πληροφορίες

Κάθετη ERP λύση για εταιρείες Εγκαταστάσεων Συναγερμών / Ασφαλείας

Το PrimeWorks Security ERP είναι μία εμπορική εφαρμογή που καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων των εταιρειών εγκατάστασης συστημάτων ασφαλείας. Περιέχει όλες τις δυνατότητες ενός εμπορικού και λογιστικού ERP, ενός CRM διαχείρισης πελατών και όλες τις προσθήκες που απαιτεί η διαχείριση των συστημάτων ασφαλείας για να σταματήσετε την παρακολούθηση πολλαπλών Excel αρχείων.

Παρακολούθηση & Διαχείριση Συστημάτων Ασφαλείας:

  • Πελατών – Προμηθευτών – Αποθήκης

  • Πωλήσεων – Αγορών – Δαπανών

  • Προσφορών – Παραγγελιών

  • Έργων – Εγκαταστάσεων – Υλικών

  • Serial Numbers – Εγγυήσεων

  • Συμβολαίων με ενημέρωση μέσω SMS

  • Ομαδικές Αποστολές Email – SMS

  • Ημερήσιο πρόγραμμα συνεργείων

  • Πλήθους Στατιστικών Στοιχείων

  • Σύνδεση με VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα

  • Εργασιών ανά συνεργείο / τεχνικό

prime-service-pics
ενέργειες έργου security

Παρακολούθηση Ενεργειών Έργου

Πληροφορίες για τις ενέργειες ανά έργο, όπως το ιστορικό επισκέψεων, περιγραφή, διάγνωση, αντιμετώπιση βλαβών. Ώρες που απασχολήθηκαν οι τεχνικοί, ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν, κοστολόγιο υλικών και εργασίας.

Καταγραφή Ζωνών Συναγερμού

Καταγραφή των ζωνών στις εγκαταστάσεις συναγερμών, πυρασφάλειας και παρακολούθησης με στοιχεία των υπο-συστημάτων και των υλικών που εγκαταστάθηκαν.

παρακολούθηση ζώνες συναγερμού
υλικά εγκατάστασης συναγερμών

Καταχώρηση Υλικών Εγκατάστασης

Καταχώρηση όλων των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην εγκατάσταση με τύπο, περιγραφή, serial number, version, ποσότητα, παροχές ρεύματος και θέσης.

Σύνδεση με VoIP Τηλεφωνικό Κέντρο

Σας παρέχουμε VoIP Τηλεφωνικά κέντρα με δυνατότητα σύνδεσης στο PrimeWorks ERP. Αναγνώριση του πελάτη που καλεί, με άμεση εμφάνιση των εκκρεμότητων και των υπολοίπων του. Άμεσες ενέργειες όπως νέο ραντεβού, παραγγελία, παραστατικό ή εκκρεμότητα. Μεταφορά των κλήσεων σε εξωτερικούς τεχνικούς.

σύνδεση erp με τηλεφωνικό κέντρο

Ανεβάστε την επιχείρησή σας και κερδίστε πολύτιμο χρόνο κάνοντας λιγότερα!