Η Primesoft παρέχει πραγματικά VoIP τηλεφωνικά κέντρα που ανήκουν και εγκαταστούντε στο χώρο του πελάτη.

Τα cloud VoIP Τηλεφωνικά κέντρα έχουν τα εξής σημαντικά μειονεκτήματα…

  1. Τα “cloud” τηλεφωνικά κέντρα δεν σας ανήκουν. Τα ενοικιάζετε, που σημαίνει ότι αν θέλετε να αλλάξετε πάροχο είναι εξαιρετικά δύσκολο και χρονοβόρο.
    Μία internet-εταιρεία δεν πρέπει να μπορεί να κρατάει “όμηρο” κάποιο κρίσιμο εξοπλισμό της δικής σας επιχείρησης, ειδικά όταν έχει να κάνει με την επικοινωνία.
  2. Τα “cloud” τηλεφωνικά κέντρα δεν λειτουργούν όταν δεν έχετε Internet. Με τις συχνές διακοπές του Internet στην Ελλάδα, το λιγότερο που θέλετε είναι να χάσετε κάποιον πελάτη ή μία πώληση επειδή δεν είχατε τρόπο να απαντήσετε ή να κάνετε μία κλήση. Με ένα VoIP κέντρο εντός της εταιρείας σας, δεν έχετε τέτοιο θέμα.
  3. Τα “cloud” τηλεφωνικά κέντρα δεν δέχονται γραμμές από σταθερό πάροχο όπως ο OTE, Wind, Forthnet, κ.α. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δωρεάν ώρες ομιλίες σε σταθερά και κινητά που σας προσφέρουν στο συμβόλαιό σας. Με αυτό το τρόπο είστε υποχρεωμένοι να πληρώνετε πακέτα ομιλίας στον VoIP πάροχο σας.
  4. Τα “cloud” τηλεφωνικά κέντρα δεν δέχονται συνδέσεις με τα θυροτηλέφωνα του κτηρίου σας, γιατί πολύ απλά δεν είναι στον ίδιο χώρο.