Γενικές Πληροφορίες

Έχετε Asterisk τηλεφωνικό κέντρο; Ψάχνετε έναν εύκολο τρόπο να συνδέσετε το κέντρο σας με την γραμμή του ΟΤΕ σας ώστε να αξιοποιήσετε τις δωρεάν ώρες ομιλίας που προσφέρει το πακέτο της σύνδεση σας αλλά με τον δικό σας εξοπλισμό και το δικό σας router? Τότε αυτός είναι ο οδηγός που ψάχνετε.

Πριν συνεχίσετε είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η παρακάτω διαδικασία θα απενεργοποιήσει τις τηλεφωνικές θύρες δικτύου από το router του OTE, οπότε αν έχετε κάποιο FAX ή κάποιο συναγερμό συνδεμένο πάνω σε αυτές τις θύρες, θα πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις στον δίκτυο σας από τον μηχανογράφο σας.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι…

  1. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να στείλετε ένα email στο support@otebusiness.gr
    με θέμα “Αίτηση απόκτησης SIP κωδικών για τον τηλεφωνικό αριθμό ….”
    και σαν περιεχόμενο να αναφέρετε το εξής…

    Σας παρακαλούμε όπως μας κοινωποιήσετε τους voip κωδικούς (sip στοιχεία) για τον τηλεφωνικό αριθμό ….. με σκοπό να τους καταχωρήσουμε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και να απενεργοποιηθούν από τον modem/router εξοπλισμό του ΟΤΕ.

    Το κινητό εκπροσώπου της εταιρείας είναι το …. στο οποίο θέλουμε να λάβουμε και τους sip κωδικούς.

    Ζητάμε επίσης όπως μας ρυθμίσετε τον εξοπλισμό σας για σύνδεση με CLI στοιχεία εφόσον η σύνδεση θα γίνεται πλέον μέσα από δικό μας router με τα PPPoE στοιχεία μας.

    Ευχαριστούμε.

    Είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε στο email φωτοτυπία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας όπως επίσης και σφραγίδα – υπογραφή της εταιρείας.

  2. Αφού λάβετε μήνυμα με την απάντηση στο θέμα σας (μπορεί να πάρει και μια μέρα) έχετε λιγότερο απο 30 λεπτά για να φτιάξετε ένα SIP Trunk μέσα στο Asterisk τηλεφωνικό σας κέντρο με τα παρακάτω στοιχεία…

    Outbound CallerID : Ο τηλεφωνικός σας αριθμός
    Maximum Channels : 2

    Peer Details:

    username=+30XXXXXXXXXX
    type=peer
    secret=YYYYYYY
    qualify=yes
    insecure=invite